miércoles, 7 de febrero de 2007

feina, feina... i com em vaig introduint per aquí

Després d'una jornada de treball d'oficina (sisi, treballo en oficines, sentint tota l'estona el telèfon, el teclat, les impressores,...) tinc el cap una mica saturat, però no volia deixar d'escriure.

Ahir ja ens vam posar en marxa a comprovar dades de les mares dels nens becats que tenen casa a Hogar de Cristo. Avui hem continuat fent el mateix, mentre estava fent la feina ha vingut un voluntari, un noi de 15 anys que treballa per aquí també. Estan obligats a fer voluntariat durant les vacances. Hem estat xerrant molt bé i m'ha expressat la seva debilitat pel Barça, era un gran coneixedor de la realitat blaugrana, però a més hem estat compartint com és la vida a cada lloc (Guayaquil i Catalunya). Per mi ha estat un bon moment per barrejar cultures i sobretot per aprendre dels altres i de la seva manera de fer.

Ahir a la tarda vam fer una sortideta que va estar molt bé. Ens van convidar a un acte en el que es tractaven les estrategies educatives a Ecuador de cara el 2007, oferint una agenda 2007-2015. Tot plegat sembla ambiciós, però sembla que ja han aconseguit força cosa. Volen que sigui un tema de carrer, que tothom prengui consciència de la importància de l'educació, que a les escoles es faci una tasca de cualitat, que s'evitin els maltractes a casa i a l'escola...
Per altra banda, treballen amb el govern per a què prenguin compromisos i els tirin endavant.
A més, és un bon moment per fer contactes perquè les "grans institucions" de l'educació estan allà podem posar-nos d'acord amb coses.

Després vam estar voltant pel centre i vam comprar un petit radioK7! Ara ja podem escoltar música a casa!

Estic animada i contenta amb la feina, a més es compta amb mi i la "jefa", una crack que va estar un anyet a Barcelona estudiant a l'UAB!!! és molt maca i ens tracta molt bé.

Canviant de tema, al final sembla que no anirem a muntar la casa dissabte, però ens hem animat amb les de casa per anar a còrrer una mica perquè a més es veu que han organitzat unes mega-jornades esportives amb tot els d'Hogar de Cristo!

Pel que fa al meu estat anímic sembla que encara m'estic adaptant, però estic amb ganes, tot i que falta la gent més propera (vosaltres), però això ja ho explicaré un altre dia...

Una altra cosa que fa gràcia és veure la importància que li donen a dies que per mi poden significar poc o gens. Estan tots animadíssims amb St Valentí!!! q a mi m'importa poquet i tindrem 4 dies de festa per Carnestoltes! Aquí es celebra molt i nosaltres marxarem a Manabí, a prop de la platja a unes cabanes que diuen que hi ha per allà... genial.

Bé, ara toca descansar, escriuré més un altre dia.
Fins aviat!

5 comentarios:

Cris Ruano dijo...

Annetaaaa!
Quants dies de festa, eh! ;)
Em sembla molt bona idea que es busqui conscienciar la gent sobre l'educació, és bàsica!!
Que guai sentir tants projectes... i veure que podràs posar el teu granet de sorra, oi?
Unabraçada!

Cris

Anónimo dijo...

Qué interesante todo lo que cuentas y además lleno de actividades diferentes. No creo que te puedas aburrir con tanta gente a tu alrededor. El tema educativo es esencial para que la gente vaya dándose cuenta de dónde está y cuáles son potencialidades. Ya nos contarás cómo se vive, de momento, san Valentín.
Adelante y un beso muy fuerte.
Mamaíta

lanoiadelsditsderosa dijo...

nenaaa!! amb lu que t'agrada a tu disfressar-te!!! jejeje

petunassus!

Anónimo dijo...

Anna: t'envio els meus millors desitjos per al cap de setmana. Que t'ho passis molt bé, encara que em sembla que ja t'ho passes, de bé, eeeeeehhhh? (és broma, ja veig com t'ho curres també. Endavant, wapa !!!!!
Petonassos des de Cabrils.

Núria Bosch i Ten

Anónimo dijo...

ordinadors, impresores, telèfons...mmm... m'és familiar tot això... jeje!! d'aquí a poc 6 anys que em barallo amb ells 8h/d!!! ;)

bromes a part, tot i que aquí et trobem a faltar, m'encanta que ens vagis explicant com et va i, sobretot, com estàs TU.

VISCA PER L'ANNA!!!!!

MOLTS ÀNIMS!!! pots comptar que prego per tu...
Petons i abraçades eternes...

Zoila :)