lunes, 25 de junio de 2007

Revetlla de Sant Joan... i nosaltres de trasllat!

Avui és 23 de juny, per vosaltres les 11 de la nit, així que... molt bona revetlla de St Joan!!!!! Us tinc ben presents!

Avui nosaltres ens traslladem a una casa més gran pels voluntaris que queda un carrer més amunt. La casa és xulíssima i l'havien de fer més gran perquè va arribar un noi de Madrid i aviat arribaran 3 xilens més i una holandesa, així que hi haurà movient, ja serem 7 a casa!

La família que hem acollit a casa es queden a viure allà. Esperem que els vagi tot bé.

Per aquí continuo ben immersa, amb la gent d'Hogar de Cristo ens veiem bastant i fem sortidetes xules. Ahir vam anar a escoltar música en viu, genial. I, per fi, abans d'ahir va ser el gran dia... vam anar a veure Shrek 3!!!!! Genial! La veritat és que ja feia uns messos que la pel·li estava en DVD, pirata, és clar! La venien a tot arreu, però m'he volgut esperar a veure-la al cine. Aquí les pel·lis surten molt abans en DVD que al cine, jaja.

Darrerament he estat força ficada en la construcció i en la posada en marxa d'una escola. Dilluns passat la vam inagurar. Aquí teniu la foto de la inaguració. Vam començar quan només teníem un terreny i hem anat portant material i tot el que li pot caldre a una escoleta de canya per començar. Vam passar pel barri anunciant totes les reunions que hem fet per les mares (evidentment qui es mou pels nens i per la casa són les dones) i fent les inscripcions. Està sent molta feina, a vegades una mica esgotadora, però ha valgut la pena. Tenim més de 20 nens inscrits. Una de les gràcies de posar aquesta escola aquí és animar a les dones a que treguin una casa d'Hogar de Cristo o que s'animin a formar bancs comunals amb el tema dels microcrèdits.


Per altra banda, estem capacitant nois de secundària i mestres de les escoles amb les que treballem per fer una bona feina amb els nens. Així que molts dissabtes (la majoria) ens ha tocat estar aquí.

Els divendres a les 17,30h, a l'acabar ja hem agafat per costum fer uns partidets de futbol aquí mateix, genial! Ja sabeu que els ecuatorians són uns fans del volei (ecuavolei que diuen ells, amb 3 jugadors) i del futbol.

Fa poc vam fer un mega desfile de tot el que aprenen aquí les microempresaries. La notícia va sortir a la tele, va ser un exitàs total. La veritat és que és ben tendre veure tot el que fan aquestes dones i les ganes que hi posen en aprendre, tot i que també hi ha algunes que proven d'escabullir-se, però no és fàcil quan tens situacions complexes a casa. Realment les senyores que venen aquí a rebre els micorcrèdits tenen situacions difícils, però moltes treballadores d'aquí també. Viuen en casetes petites i fetes amb material que no aguanta massa res, però aquí estan, amb el somriure als llavis i donant gràcies pel que tenen.

Bé, ho deixo aquí, que gaudiu de la Revetlla , que el Barça faci millor temporada l'any que ve (vaig veure el darrer partit envoltada de madrilenys i madrilistes), i que tingueu un molt bon estiu! Aquí estem tot just començant el curs!

Que trepitjeu moltes platges, que en això us porto una mica d'avantantge (quines platgetes que tenim per aquí i quin bon temps que fa!).

Abraçades fortes per tots, que us tinc presents!

13 comentarios:

Cris Ruano dijo...

Shrek 3!!
just avui he estat mirant els himnes de colònies antics, no sé perquè, i he vist el d'Shrek i he pensat en tu, en què deuries estar fent...
els examens em tenen bastant segrestada i no la he pogut anar a veure encara :(
felicitats per la feina!

Anónimo dijo...

eiiii!!!

Doncs jo vaig anar a veure Shrek 3 amb la famili i com no, vaig pensar molt en tu!! jajaj!!!

Què bé tot això que'ns expliques.
Una abraçada gegant i eterna... ;P

Anónimo dijo...

ei anna!!!no pares eh??qpassada!!me n'alegro molt x tú!!ja t'explicaré d'aquí poc el futur que m'espera...a veure si hi ha sort.. Avui vaig a veuré Maná i dissabte Rosana a Terrassa,rrrr!!!li dic algo de part teva??un ptonàs
Em falten 210 pàgines x acabar los pilares de la tierra!!!estic apunt d'aconseguir-ho!!!

eloi dijo...

Anna, moltes gràcies per anar penjant coses al bloc! (llàstima q jagis de recòrrer a intermediaris!). El que expliques d el'escola em recorda a la feina del Pau, allà a Libèria (bé, ara ja no hi és, està de tourné africana). Com ja deus haver vist, l'altre dia ens van ordenar diaques al Roger i a mi allà a Bellvitge, llàstma que no hi fòsis, t'hagués agradat segur. Bé, per aquí tot va fent... camp d etreball, rutes, casal-menjador..
una abraçada

eloi dijo...

Per cert... Shrek 3 és tan bona com les altres? he sentit opinions per a tots els gustos. Et deix pq he qdat a StQ amb l'Alba x preparar rutes. una abraçada

Anónimo dijo...

resulta curioso que aquí encontramos que todo es muy difícil y que hay que solventar cantidad de porblemas para hacer algo y sin embargo me llama la atención que vosotros para montar un colegio tenéis que empezar por los cimientos propiamente dicho. No está mal la experiencia. La verbena bien, parece ser que este año ha sido más tranquila y no ha habido tantas quemaduras. Ya se acerca el final del curso, tengo unas ganas de playa y sol...claro como tú vas cada semanita...pero por aquí cuesta un poquito más. Shrek y Anna: buena combinación. Te gustó? besitos y hasta pronto.

Unknown dijo...

Salut!

Anónimo dijo...

Hola, Anna!! Jo em vaig passar la revetlla a un casament i això que ja saps que és una nit que preferiria passar-la a casa arraulida al sofà, finestres tancades i la TV molt alta que em fan por els petards!! O això o fer una foguera ben gran a la muntanya i ballar i cantar "A la roda a la roda ...". Ara estic en temps d canvis, una amiga d la feina diu q la vida s cíclica i q cada 7 anys canviem... dooona, jo no tinc consciència d'haver canviat cada 7 anys sinó molt més a estropades XD però vaja, ho hem deixat amb D (la 7mana passada) i x sort tinc tot l'estiu x davant! M'alegro q xales. x festes he estat retrobant-me amb amics q feia temps q n veia i... s'ha reactivat alguna cosa. Q bé! De cop es llimen les diferències q potsr un dia ens van distanciar i t'admira vore el q han aconseguit fer i on ls ha dut l'empenta els últims 3 anys. ja n sé ni q escric. un b7!! uee, x fi una fotoooooo
Gmpi

Anónimo dijo...

x cert, canvieu mt d casa ehhhh Smpre steu d mudances.
Gmpi

Anónimo dijo...

La verbena perfecta. Ya sabes que este año ha sido diferente porque estábamos de boda pero no faltó la coca ni el cava. Hay que mantener las tradiciones.
Ya he empezado las vacaciones... Qué bien!!!besos y hasta pronto.

lanoiadelsditsderosa dijo...

nenaaa!! he vist shrek avui!! però faltaves tu al seient del costat... uala aquest mes vaig de bòlit... al cole m'ho estic passant molt bé i després estic fent un curs d'interpretació i els caps de setmana a llançà... platgeta, solet i relax molt relax!! uaaaa! i ara a més m'he apuntat a dansa oriental, és xulo això de moure el ventre eh!!
apali petonassos

Anónimo dijo...

Anna, xq no truques al miquimoto x sortir al seu programa??? q et vingue a vore!! tens coses mt interessants x explicar ;p Gempi

Anónimo dijo...

guapíssima!! ja veig que tot bé, ara feia temps que no et llegia però et tenia molt present i me n'alegro moltíssim que tot et vagi bé. PEr aquí tot bé, treballant però acabo aviat. Et desitjo molt bon estiu

una fortíssima abraçada!!!