sábado, 19 de mayo de 2007

El dia de la mare... i l'arribada de l'Uri!

Aquests dies hem estat celebrant el dia de la mare, és tota una celebració!
Aquí és el 2n diumenge de maig i el dijous abans ho vam celebrar amb les sòcies aquí. Van venir moltíssimes, va haver paraules, es va valorar la seva funció i els hi vam fem uns quants jocs, va ser realment molt divertit. Una canya veure les dones, tan tendres, tan "lindas" que diuen per aquí, valorant la seva condició de dones i de mares.
L'endemà les mares d'Hogar de Cristo van celebrar el mateix, paraules, proves, cants i cervesetes... jo no sóc mare, però em vaig colar per allà... jaja.
El diumenge vam estar fent el trasllat del Lucho, la Gabi i la Chayo perquè ja han anat a viure a la nova casa, a nosaltres encara ens queda una mica. Cap de nosaltres tenia la mare a prop, només la nena, així que, mentre tots estaven de celebració nosaltres vam passar el dia enfeinats.
És realment impressionant, es fan uns regals increïbles, i inclús van a cantar serenates als cementiris!

Per altra banda, estic ben feliç de tenir l'Oriol Andrés per aquí. Va arribar dimecres al matí i el tenim treballant, jaja, però també estem visitant la ciutat i els propers caps de setmana els tenim ocupats: Cuenca, Quito i la platja.
Estem fent feina amb les llistes dels nens que tenim becats a les escoles. És curiós perquè ell reconeix noms i cognoms típics d'aquí de les llistes d'Un nen, una joguina i jo dels de Bellvitge.
Es riu una mica de com parlo perquè la tonalitat i el vocabulari d'aquí se m'ha enganxat... jaja. Al principi em costava parlar català!!!! Què m'està passant??? jajaja.

Demà al matí tenim tota una moguda amb mestres i directors, a lo grande!

Continuo realment bé, estic gaudint moltíssim. Dilluns tenim l'examen d'italià per passar de nivell, realment m'agrada molt.

Bé, imagino que estareu ben endinsats amb els finals de curs, molts ànims, jo estic tot just començant.

Aquest dissabte el meu avi fa 90 anys i em perdré la celebració... però em fa molta il·lusió, 90 anys i l'home està perfectament bé.

Una abraçada ben forta!

Anna

pd: ja sabeu que tinc problemes per penjar això al bloc, així que ho faig mitjançant la Cristina Ruano i no ho penja el dia que jo ho escric, només faltaria pobreta, així que aviso que això ho he escrit el divendres 18 de maig.

11 comentarios:

eloi dijo...

que l'Anna s'oblida de xerrar català? ella que l'escriu com Déu maa?... no pot seeeeeer!!!
n'abraçut i canya in the Lord

Cris Ruano dijo...

Quines mogudes, quines mogudes...
suposo que l'Oriol ja sap que quan torni haurà de fer uns quants passis de fotos! :P

Bernat Picornell Grenzner dijo...

Jajaja què gran, Anna, això no pot ser!! On és l'esperit Català?? Aix aix aix... quan tornis a veure si cantes: buenos días, nadies me lo ha pedido pero hace un lindo dia....

L'Uri treballant? Pobre! S'agafa vacances i ale, a currar! Ui ui això no ha d'ésser bo! :P;)
Vinga Anna, un petó mooolt gran!!

Bernat Picornell Grenzner dijo...

PD: La cris té raó, quan l'Uri torni ja farem un soparet... Oriol fes fotoooooos (que per algu a tu també et vam regalar una càmera!! ;)

lanoiadelsditsderosa dijo...

ei!!
nena m'he tornat a embolicar amb bellvitge!!! ens n'anem de ruta!!!
estic contenta de tornar a trepitjar terres bellvitgenques i em fa il·lusió fer un pas més en aquesta gran aventura que representa la parrox!!
ja t'explicaré com rutlla tot plegat!!
ah! important!! he rebut una carta de l'autoescola i diuen que encara em serveixen els calers que vaig pagar fa ... molt de temps!! jejejeje!!! ara m'he animat i aquest juliol em poso a fer tests!!!
apali guapetona o "linda" si t'agrada més... que vagi molt bé i records a l'uri!!!
besets catalanets

Unknown dijo...

Hei wapisima!! Tan liada como siempre!! Bueno ya sabes sigue pa'lante, ahora ya no puedes parar. Y ese día de la madre sin la tuya??...snif, snif..con el peazo de mami que tienes! Cuidate, muchos besitos!!! Maitech

Anónimo dijo...

Tú de celebración del día de la madre sin la tuya cerca y nosotros aquí celebrando el 90 cumpleaños del abuelito sin la nieta pequeña cerca. No está mal, verdad? Qué tal todo por ahí? Veo que tienes una buena mezcla de lenguas. El catalán...cuesta un poquito, el castellano de guayaquil...fluye con facilidad y todo amenizado con clases de italiano...Ja, Ja, menos mal que todas son lenguas latinas que si no...
Arrivederci, bambina.
XXXX

Anónimo dijo...

Anna, em va agradar molt q m'escriguesses l'atre dia!! Ara és temps d'exàmens... Saps q? L'altre dia vaig anar a unes escoles de Mataró a fer unes proves a xiquets de 6è de Primària, ja t'ho explicaré! Jo vull sentir el teu accent!! I ja ho saps, penja fotos (on surtigues tu, si pot ser). Baciiioniii

Anónimo dijo...

ups, m'he deixat l nom: gempi

Anónimo dijo...

Hola, wapa !!!. Fa massa dies que no em conectava i ja ho trobava a faltar. Com estàs ? Bé, és una pregunta retòrica, perquè ja ens informes de que estàs d'alló més bé i disfrutant, com sempre. M'en alegro molt, de debò. Notícies fresques: la Raquel i jo ja som DIRECTORES !!! (a la Nuri no li han donat l'apte però està en mans de la tutora, a veure si ho poden arreglar). Semblava que no arribaria mai, i ja veus... L'altre dia vaig rebre un correu de l'Isaac informant-me d'una nova obra de teatre que estrenen, a veure si hi podem anar. Jo ho tinc una mica xungo, perquè tinc moltíssima feina de NIA, i el 22 de juny m'en vaig cap a Menorca i ho he de deixar tot entregat.

Bé, xatona. Com sempre penso molt en tú i t'envio molts petonets i abraçades,

Núria (Bosch i Ten)

Anónimo dijo...

eiii!!com va tot al.lota???fa dies qno sé res de tu. Suposo que tot molt bé. Per qui doncs mira, aquest cap de setmana han sigut les colònies de 5è i 6è. Han anat molt bé!!xo faltaves tú!!aquesta vegada vaig dir com la meva opinió no compta ja prepareu voltrus...i jo vaig comprar material...vinga guapa a veure quan torno a saber coses teves...un ptonàs!!!