lunes, 22 de enero de 2007

Ja estic situada!

Després de passar-me el dia 20 viatjant vaig arribar a les 21h (horari d'aquí) i vaig sortir de l'aeroport amb les meves maletes! De seguida em van dir que em treiés el jersei... ho vaig entendre de seguida, una onada de calor em va venir a rebre...

A la casa convivim 4 persones, tots voluntaris, una noia de Madrid i un noi i una noia d'altres bandes d'Ecuador. Tinc una habitació per mi amb un ventilador que agraeixo!

Aquest matí el despertador ha sonat a les 6h i ja estàvem a 27 graus!
Ara estic a Hogar de Cristo, el meu nou lloc de feina, està molt bé. Treballen per poder oferir cases barates a la gent que més ho necessita, la seva motivació més gran per treballar és el seguiment de Jesús...

Estic molt bé, ja aniré explicant més, ok? Moltes gràcies pels missatges que deixeu i pels mails que envieu, no els puc respondre, però els agraeixo moltíssim.

Una abraçada i fins aviat, Anna

5 comentarios:

Cris Ruano dijo...

Viscaaa! notícies de l'Anna! Ara ja sabem que has arribat en bon estat :D
Quin detall, el ventilador!
Ja tinc ganes de saber més cosetes...
Una abraçada!

Anónimo dijo...

Hola guapissima!!!!!!! OStres què bé que estàs a 27 graus tu.. jejeje aquí en tenim entre -2 i 6 aprox!!! però aquests dos dies ha fet sol.. jaja! Res jo segueixo sense les maletes i la veritat és que estic força depre :( però bé, ja anirem fent!!!

Cuida't molt i molts ànims!!!!

Clara

Anónimo dijo...

Eps, gràcies pels comentaris a les dues!
He posat una entrada més explicant... i així la Cristina contenta... jaja.
Clara: ànims amb les maletes, arribaran! Tot són experiències...

Petons des de Guayaquil!

Anónimo dijo...

Ostres que guay!!!jo tb me n'alegro que estiguis situada!!ha sigut un plaer rebre notícies teves, que sàpigues que aquí ve una onada de fred!!ja m'agradaria estar a 27º!!!un ptonas molt fort i posa't crema!!ah!m'ha sortit una càries!!jeje

Unknown dijo...

Ara engega la partreal de la història, no? SORT