lunes, 19 de marzo de 2007

Sin noticias de Gurb

Sin noticias de Gurb

Hola a tots!
Sento no haver donat senyals de vida durant un temps, però és que no puc entrar, així que li he demanat a l'Eloi que pengi això al bloc (gràcies Eloi!).
Aquests dies hi ha hagut força moviment, bàsicament per l'aigua... han arribat les fortes pluges i barrejades amb un mal clavagueram s'han convertit en un parell d'inundacions pels que vivim a la part baixa de la muntanya. La imatge era veure'ns a tots 4 treient l'aigua amb galledes i després netejant tot el fang que es queda al terra. El segon dia l'aigua ens va arribar per sobre del genoll! No tenim res pel terra, tot elevat (com quan de petits jugàvem a la peste alta, jaja, res pot tocar el terra i quan més amunt millor!).
La primera nit vam poder dormir fora de casa, però l'endemà ja ens vam quedar i va ser despertar-nos a començar a netejar...
La sort és que casa nostra té dos pisos i ens hem instalat al pis de dalt! jaja, tota una odisea, tota una experiència...
A part d'això em vaig passar el cap de setmana passat a la platja, vam tornar dilluns al matí ja per anar directes a treballar! Així es comença bé la setmana! Allà on ens vam banyar hi havia força roques i el meu genoll ho va patir! Encara se m'estan tancant les farides, però em penso que ja tinc una batalleta més que explicar perquè em quedarà la marca!!!

Per la feina molt bé, però realment és tot més difícil quan no ets a casa teva i primer has d'entendre com funciona tot per posar-se a treballar, però m'agrada! I tant! Molt!
Durant aquesta setmana hem estat fent visita a les 23 escoles amb les que treballem, es veu de tot, però sobretot unes infrastructures que fan posar la pell de gallina... com es pot treballar així?
Ja us passaré alguna foto.
Per les escoles també hi havia nens voltant per allà (fins el 2 d'abril no comencen les classes). Fa gràcia perquè miro aquests nens pel carrer i per les escoles i em sento a Bellvitge... jaja. Així us tinc una mica més a prop. La veritat és que penso força en els infants del barri, en el Refuerzo, l'esplai, les colònies, els campaments,... i me'ls imagino uns anys enrera caminant per aquests carrers enfangats i jugant a futbol al carrer.

Bé, mentre això no em funcioni massa aniré actualitzant això mitjançant l'Eloi (tskv!), tampoc no puc mirar els comentaris, però parlant amb la gent pel msn ja me'ls passa... res que no es pugui solucionar!

Jo per aquí continuo contenta, estic gaudint molt i aprenent moltíssim.

Bé, aquí ho deixo, que tingueu un molt bon cap de setmana i fins aviat!

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Anna!, ha estat un plaer poder-te ajudar en això. Si no pots conectar-te ja m'ho faràs saber. Una abraçada.
eloi

Cris Ruano dijo...

Gràcies a tots dos, doncs, per fer que això segueixi endavant.
Sé que et dec un mail i tinc moltes ganes d'escriure'l, però amb els exàmens trucant a la porta em costa trobar temps :(
23 escoles és molt, per una setmana! quina feinada!
a veure quan et podem tornar a llegir, anneta!
abrasus

Anónimo dijo...

Suerte que ya has dado señales de vida porque esto de leer tus comentarios ya casi se ha convertido en un "must", que dicen los ingleses. Desde luego, querer es poder. Siempre hay que buscar alternativas para solucionar los posibles problemas. No os falta distracción y esto sí que es vivir la temporada de lluvias en propia carne. Los niños jugando por la calle...sí, me imagino que te han recordado muchos momentos aquí en BCN.
Besos y hasta pronto
Mamá

Anónimo dijo...

Com vas arrivar ja una mica tart a Bellvitge, no ho vas viure, pero sino les inundacions també t'haguesin recordat Bellvitge, pero amb aiugua fins a la cintura...
M'alegra el que les coses d'Equador et facin enreordar de les persones i coses de Bellvitge
Un abraçada del Natxo

Anónimo dijo...

Hola anna!!doncs aquí no plou!!estem en sequera!!bueno han dit que aquest cap de setmana plourà per girona, per què??doncs perquè marxem de colònies amb 1r i 2n!!x mala sort s'han quedat nens fora, les places van volar i això que no venies tú sinó...jeje. Aquesta vegada només vem quedar un cop. I a la reunió com sempre...els nens del santa són els millors...no coneixem els nens, però la maria i la noe treballen aquí...i jo i la maria allà assegudes...bueno guapa me n'alegro que tot vagi bé i paciència amb l'aigua. Cuida't molt i et trobaré a faltar a les colònies!!un petonàs

Anónimo dijo...

Ei ja hem tornat de colònies!!unes menys!!ha estat bé!!em vaig enrecordar molt de tú, i també perquè després de que els nens dormissin estàvem veient en lluís llach x la tele qfeia el seu últim concert a Verges. No cantaba Que tinguem sort i vaig anar al llit i el Jose m'ha vingut avisar que cantava que tinguem sort!!jeje un ptonàs molt gran. La onyate i jo no em preparat res x variar...jeje

Anónimo dijo...

Cap de surooooooo!! de mi si q fa segles q estas sin noticias, mil perdons.
Me n'alegro moltíssim q ho estiguis visquen tan intensament, i que a poc a poc et vagis sentin més integrada i puguis donar més de tu en la feina.
Jo molt bé, la carrer cada dia més apassionant.
Avui hem tingut la primera reunió de Colònies i campaments (uooo, podriem dir q avui m'he estrenat com a cap), he pensat molt en tu. ja t'escriure per explicar-t'ho amb més calma, però la cosa rutlla!!! (tot i q si coneixes algun noi q vulgui fer de nonitor...jeje, els problemes de sempre).

Un petonàs enorme!! segueix pensant en Bellvitge q aqui pensem molt en tu.

Sergi
Cap de perdals