viernes, 30 de marzo de 2007

Més vivències!

Hola!
El departament de sistemes no em deixa entrar al bloc, per això ho vaig deixant més.
Per aquí continuo fent coses molt xules, estic molt contenta de ser aquí.
Amb una companya estem fent unes enquestes els caps de setmana a unes dones a les que els hi volem donar cursos. Jo vaig per fer les fotos, però realment és xulu anar sentint les històries d'aquestes dones, vivències, sentiments i lluita, lluita, lluita...

Ara ha vingut a la casa la Jane, una noia de Minessota que viu a París, una noia molt maca. La setmana passada vam tenir sessió de cinema: Shrek, visca!!! A més vam menjar unes pizzes i vam comprar un vinet, nens! Era un Torres catalanet (amb la senyera i tot, jaja).
Compartim habitació i la noia s'esforça per parlar un castellà que no li permet expressar tot el que voldria. Realment això de l'idioma limita... i vaja, potser ens hem ficat tant amb això de l'idioma que amb un parell més de per aquí estem mirant per apuntar-nos a italià, jaja. Ja veurem perquè hauria de sortir barato! Ahir va arribar el nòvio de la noia, en David, ben maco, ell fa més esforços que ella per l'idioma... s'estarà poc temps, però és ben xulu tenir gent per casa.
El cap de setmana ja marxen i jo em quedaré amb la noia de Madrid i el Quito. Està bé, però penso que passaré menys temps a casa que fins ara, jaja. M'agrada sortir, ja ho sabeu!
Aquesta nit fem el comiat de la Prisicila, una noia ben maca de la casa, senzilla, propera,... Va venir per poc temps i ara ja li toca fer les maletes, ella és d'Ecuador i està aquí aprenent com funciona el tema dels microcrèdits per portar-ho a Quevedo (d'on és ella). Ha estat un plaer compartir aquests dos messos amb ella.
Hi ha canvis, moviment, vida, i jo em sento aquí dins sense procurar perdre'm detall.

Tinc ganes de fer, fer i fer, de viure i passar-m'ho molt bé. I ho estic fent. Amb les amigues no baixem el nivell!

La feina avança... i a quin ritme! Costa quan no tens un control de la situació, però és un repte. El dissabte passat vaig estar coordinant un acte amb 85 mestres i directors per extreure necessitats, la veritat és que va ser guapíssim.

Demà fem un Via Crucis aquí perquè la setmana que ve es farà a l'altre edifici. De totes maneres dijous que ve estarem plegats fent un matí de Setmana Santa, després marxarem amb les coleguis a la platja.
Tot i que m'he ficat a muntar-ho i que estaré portant un grup em sembla que és una setmana santa ben apàtica per mi, tot són etapes.

Bé, penso que ja n'hi ha prou per avui, espero no trigar tant en escriure!

Petons per tots!!!!!

7 comentarios:

Cris Ruano dijo...

Quin ritme! Quant moviment! Sí que passa gent, per aquesta casa ;)
Es veu que t'estàs trobant amb moltes històries, també les dels que viuen amb tu.
T'estimo molt annetaaa!

Anónimo dijo...

hola noia!!aquí ja hem començat ses vacances de setmana santa!ja era hora!a veure si em paso x guayaquil!!un ptonàs

Anónimo dijo...

Ei Satiac! t'envio una abraçada...
Les vivències; genials. M'alegro moltíssim. ^^
Et desitjo bona pasqua!
Aquets dies més aprop.
situs.
pd: el nen content.

Anónimo dijo...

la vida avanza sin parar, unos van otros llegan y otros se quedan pero lo importante es que entre todos se van haciendo un camino importante a todos los niveles. Semana Santa diferente, no está mal. Se puede vivir de distintas maneras y el espíritu es el encargado de profundizar. Aparte estas filosofías, vaya ritmo que llevas!!! No te podrás quejar de estar, conocer, compartir y sobre todo ... vivir.
Ya sabes que te queremos mucho. Besazos y hasta el próximo contacto.
Mamá

nani dijo...

eiiiii AnnaSa!!!!!!!
que ja feia dies que no passava per aquí i m'ha encantat continuar sabent de tu...
pel que expliques les experiències són colpidores i enriquidores, eh?
et veig al 150% i això m'encanta :)
se't nota contenta, engrescada, ... que rebé!!!

doncs bona setmana santa!!!
un petonàs ;)

PS: per aquí tot com sempre... no va parar de ploure durant el principi de setmana santa, els dies de campaments, així que vam fer una ruta en bici per l'Ebre passada per aigua... vaya campaments!!! :P

Anónimo dijo...

Anna, espero que hagis passat una bona Setmana Santa!! Sense mones???? :ooooo Acabo d'arribar de Tivenys (encara ens queda dilluns!), hem anat a fer la mona amb la colla dels papes! Fa bon dia! L'únic disgust: al final ma cosina no ha vingut... Últimament ja no la veiem mai, no hi ha manera. Sempre li acaba sortint alguna altra cosa x fer... Bé, una estimada molt forta (si te la fes et deixaria marca de confitura de mona)!!
Gemma

Anónimo dijo...

ei senyoreta qtal??espero qtot mb!!avui a mi m'han tret una mica més de seny del que em queda i no puc parlar en 5 dies!!aguantaré???no crec...bueno estaré a casa mirant tele, llegint, i x qui i si puc em paso x guayaquil, com he hagut d'agafar la baixa maternal..ah, ja ha nat la noia q em sustituirà l'any qve, és la marta de colònies, no sé si t'en recordes.Un ptonàs i espero qtot mb. Ei he estat a Londres aquesta setmana santa i he tornat cremada de la cara del sol q ha fet.no soc tan gafe...ara juga el barça contra malaga i es juguen el pase a la final four.ja et diré.tb juga l'espanyol, sevilla i mallorca...el barça...ui si està eliminat