lunes, 5 de febrero de 2007

ja comença la feina!

Avui m'he iniciat en la meva feina, per fi! (Natxo, ara sí que m'he posat de debò). M'han explicat en què consisteix la meva tasca i sembla que ens espera una feinada gran, però molt guapa.
Treballem amb 23 escoles oferint beques als nens, a més de material escolar. El més important, però, és que treballarem amb les i els directors i les mestres per tal de fer formació.
Per altra banda, es farà una feina de nutrició i higiene. Fa il·lusió estar ficada en aquest projecte perquè sento que puc aprendre molt, és una bona oportunitat. A part m'agrada molt i gaudiré visitant les escoles i tractant la gent directament.
De totes maneres sembla que costa arrencar i jo ho voldria començar a fer tot ja, però cal paciència (ho havia dit ja? jaja).

Per altra banda, dir-vos que ja he aconseguit els papers, ja estic censada! Vam anar a immigració i ens van convidar a marxar i que tornéssim l'endemà. La Mari Carmen (la noia de casa) i jo vam anar amb la idea de no marxar d'allà sense el carnet, així que els vam dir que no ens pensàvem moure i ho vam aconseguir!

Com ja us vaig dir us passo l'adreça postal d'Hogar de Cristo per si algú té ganes d'enviar alguna cosa:
Hogar de Cristo
Hno. Roberto Acosta
Anna Santiago
Voluntariado
Casilla 09-01-4201
Guayaquil
Ecuador.


Aquest divendres tenim el primer partit de voley! Estem tots rovellats, pot ser impressionant!!!
El dissabte anirem a construir una casa (està feta, només d'hem d'ajuntar les parets) i diumenge tenim una festa d'aniversari! La Chayo, la filla de la Gabi i del Lucho (els nostres veïns i els qui estan per nosaltres) fa 5 anys!

Bé, poc a poc això s'està animant, i ja m'agrada! A més fem unes partides de cartes a la nit xulíssimes, això de no tenir cap més distrecció ajuda.

No deixeu d'escriure i ànims amb els exàmens!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Bon dia!! ara son les 8:38 del mati!! m'alegro que per fi ja puguis començar a fer la feina que t'agrada!
Gracies per l'adreça, encara que em sembla que prefereixo el mail pq si em d'esperar que t'arrivi la carta, amb lo malament que va correus, segur que quan arribes ja estaries tornan!!jejjej
Anims i molta paciencia que sembla que et fara falta!
Petons

eloi dijo...

Ei Annasà! ... encara t'ho passaràs massa B x aki...la casa aquesta és del "lego", del "tente" o de l'exin castillos? és q això de juntar les parets m'ha fet gràcia. jastà...
n'abraçut

Unknown dijo...

...ara que rebre cartes tradicionals escrites a mà sobre el paper, amb segells engomats ( no adhesius)... te tot un altre sabor què la immediatesa de l'e-mail...

Bona feina!