lunes, 5 de febrero de 2007

la protesta pel canvi climàtic

Després explicaré la posada en marxa de la meva feina aquí, però abans volia fer una petita reflexió sobre la notícia que donava www.telenoticies.cat sobre la protesta.

Vaig llegir per internet que es volia fer una apagada general a les cases el dijous a les 20h durant 5 minuts com a protesta pel canvi climàtic, cosa que em va semblar molt bé.

La gràcia va ser llegir a les 18,30h que l'apagada havia anat molt bé tot i que només s'havia fet a Europa... vaig pensar que era "fantàstic" que se'ns jutgés abans d'hora... des d'on sóc jo vaig pensar: "a Amèrica Llatina no hem respòs perquè la notícia no ens ha arribat massa i sobretot perquè ENCARA NO SÓN LES VUIT DEL VESPRE!!!". Encara no eren les vuit i ja s'estava dient que l'apagada mundial havia estat un èxit. L'hauríem d'haver fet a les dues de la tarda...

Així que vaig adonar-me una vegada més de la importància de saber llegir les notícies perquè la font que jo vaig mirar era catalana i no pas equatoriana...

Bé, no té més, no passa res, però vaig fer-me una petita reflexió i la volia compartir.

Una abraçada!

1 comentario:

Cris Ruano dijo...

Hola Annetaaa!
Potser els diaris no us tenen del tot presents, però nosaltres sí! :D
Diumenge al vespre (hora d'aquí), l'Alba i jo et teníem mooolt present... saps aquells moments on tot sembla que s'ajunti i senyali cap a un sol lloc? quan tot et recorda una sola cosa? Doncs diumenge, aquesta "cosa", eres tú. Va ser molt especial i ho volia compartir amb tu en la distància :p
per cert... merci pel link!
Una abraçada!

Cris